ا
-
اتاق بازرگانی بین المللی
*اصل مطابقت دقیق اسناد در اعتبارات اسنادی الکترونیکی* [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 61-82]
-
ا جرای خودکار قرارداد
قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]
-
ا طالۀ دادرسی
دادرسی الکترونیک به مثابۀ تهدیدی علیه عدالت قضایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 11-26]
-
اعتبار اسنادی
*اصل مطابقت دقیق اسناد در اعتبارات اسنادی الکترونیکی* [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 61-82]
ب
-
بانک صادرکننده
*اصل مطابقت دقیق اسناد در اعتبارات اسنادی الکترونیکی* [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 61-82]
ت
-
تجارت ا لکترونیک
قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]
ح
-
حق تکثیر
جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
-
حق مؤلف
جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
-
حق نشر
جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
-
حقوق شهروند ا لکترونیک
حقوق شهروند الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]
-
حقوق شهروندی
حقوق شهروند الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]
-
حقوق قراردادها
قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]
د
-
دادرسی الکترونیک
دادرسی الکترونیک به مثابۀ تهدیدی علیه عدالت قضایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 11-26]
ذ
-
ذ ینفع
*اصل مطابقت دقیق اسناد در اعتبارات اسنادی الکترونیکی* [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 61-82]
ع
-
عدالت قضایی
دادرسی الکترونیک به مثابۀ تهدیدی علیه عدالت قضایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 11-26]
-
علامت تجاری
نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]
ف
-
فناوری بلا ک چین
قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]
ق
-
قراردادهای هوشمند
قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]
ک
-
کپی رایت
جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
-
کنوانسیون پاریس
نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]
-
کیفیت دادرسی
دادرسی الکترونیک به مثابۀ تهدیدی علیه عدالت قضایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 11-26]
م
-
مالکیت فکری
جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
-
مالکیت فکری
نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]
ن
-
نام تجاری
نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]
-
نام دامنه
نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]
ه
-
هوش مصنوعی
قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد